شیدا نصرتی: برای خدمت به بیمار بدحالی که مراجعه می کند لحظه ای درنگ نمی شود
دانشگاه علوم پزشکی تهران با راه اندازی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) و ارایه بسیاری از خدمات تخصصی و فوق تخصصی پیشرفته در این مرکز و دیگر مراکز خود، موفق به جابه جایی مرزهای خدمت شده است. در این برنامه شیدا نصرتی سرپرستار بخش اورژانس یک کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)، فضا و امکانات اورژانس این مرکز را 4 برابر فضای قبلی بیان می کند و می گوید: برای خدمت به بیمار بدحالی که مراجعه میکند، لحظهای درنگ نمیشود.
به گزارش روابطعمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شیدا نصرتی، سرپرستار بخش اورژانس یک بیمارستان حضرت مهدی (عج) با اشاره به وسعت این اورژانس و فضای 4 برابری آن نسبت به محیط قبلی گفت: حدود 100 پرستار که تجربه بالایی در اورژانس دارند و دورههای تکمیلی را گذراندهاند در این بخش فعالیت میکنند.
سرپرستار بخش اورژانس یک، تجهیزات این بخش را تکمیلتر و بیشتر از قبل عنوان کرد و افزود: اغلب مراجعهکنندگان این مرکز، به دلیل پیچیدگی بیماری و اختلال در تشخیص و درمان، از بیمارستانهای دیگر ارجاع میشوند و باوجود تجهیزات موردنیاز در مجتمع، هیچوقت بیماری برای انجام فعالیتی به بیمارستان یا واحد دیگر ارجاع نشده است.
وی با بیان اینکه برای خدمت به بیمار بدحالی که مراجعه میکند، لحظهای درنگ نمیشود افزود: بیمار بهمحض ورود به اتاق CPR که در مجاورت درب ورودی اورژانس قرار دارد تحت خدمات تشخیصی و درمانی زیر نظر پزشک و پرستار قرار میگیرد تا خطری بیمار را تهدید نکند.
نظر دهید